به نام دوست

و تنها اوست که می داند . . .

به نام دوست

و تنها اوست که می داند . . .

گلستان

مدتی است با گل ها، سبزی وُ برگ ِ نو وُ بلبل ها

         

        آمیخته لحظات درون ِ چشمم

           

          گرچه اینجا


          زمستان است 


          لیک


           گِلی خوش بوی در حمّام روزی         رسید از دست محبوبی بدستم

              

             بدو گفتم: که مشکی یا عبیری         که از بوی دلاویـــــز تـــو مستـــــم


              بگفتا: من گِلی ناچیز بودم              ولیـــکن مدّتی بـــا گُــــل نشستم


               کمال همنشین در من اثر کرد         وگرنه من همان خــاکـــم که هستم


        آری


        هم اکنونم جای جایِ سرایم


       با همه سوز وُ سرمای


       بهاری است،


       گـــــلــــــــــــســـــتـــــــان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد